Hello sweet sunday!

2009-10-25 - 23:06:24
Jaha, då var det söndag kväll och snart måndag med ny vecka igen.
Dagarna går otroligt fort just nu. Det är ju snart julafton! Jag längtar verkligen efter julen och allt vad det innebär.
I år har jag bestämt mig för att sy nya julgardiner till köket. Det blir till att åka till Tygladan för att kika på tyger.

Jag sitter också och kollar på H&M's HOME kollektion. Dem har otroligt mycket fint!
Hittade några snygga kuddfodral som jag är såå sugen på att klicka hem
 Kuddfodral 99:- resp. 179:- H&M



 Detta är också en favorit! 449:- H&M

Jag önskar vi vore miljonärer.. suck..

Jaja, nu skall jag röka, sen nana!

Postat av: Jennifer

Har du inte slutat röka?

2009-10-26 - 19:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0