Älgsafari!

2009-10-22 - 23:17:47
Hej på er!

Ikväll har jag varit på älgsafari på Halle och Hunneberg! Skitkul! Jag, Tosse, Anna, Kelly och Mattias tog rock'n'roll bilen och drog iväg och tro som fan, när vi ger upp och är påväg ner så ser jag en älg stå precis vid vägen! Skitskoj!

Imorgon skall min pappa hämta Freja på dagis och sedan skall dem åka till Vattenpalatset och bada! Freja älskar verkligen att åka dit!

Förresten, jag har verkligen hittat min favorit parfym nr 1.
d'Armani Idole! Den luktar verkligen super gott och passar verkligen mig. Endel parfymer är ju sådana att de luktar underbart i flaskan, men när dem kommer på sen så är det en helt annan grej!
Synd bara att den skall vara så jääkeligt dyr!


Jag har blivit förkyld, igen. Helt ärligt så vet jag inte vilken gång detta är, på 2 månader har jag säkerligen varit sjuk 6-7 gånger och det tär på mig. Jag är trött hela jävla tiden. Snorig och kan inte sova på nätterna. Fyfan..
Anyway, slut på gnällandet! Nu skall jag göra mig iordning för natten.. Vår morgonpigga dotter kom och väckte oss 04.50 imorse, yey..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0