Fredagsmys!

2009-10-16 - 15:51:21
Fy fasiken. Det snöade förut. Inte mycket visserligen, men jag menar, vadfan? Det är oktober. Snön för iallafall vänta till slutet av November tycker jag! Nu regnar det iallafall. Och blåser. Det är mysigt. Jag skall tända lite stearinljus när mörknet faller på..

Jag sitter och kikar lite efter en snygg och varm vinterjacka på internet, men jag hittar verkligen ingenting.
Blä så tråkigt!

Jag håller för övrigt på att frosta av frysen. Jag kan säga att det var välbehövligt. Igår sorterade jag kläder som Freja haft när hon var mindre som hennes kusin skall ha! Känns skönt att få saker gjorda. Jag har en tendens att förskjuta saker och ting..

Imorgon så smäller det, hehe. Jag vet fortfarande inte vad vi skall göra, men förhoppningsvis något skoj :)
T och Freja skall åka på kalas hos Frejas kusiner imorgon, men jag följer inte med, utan jag stannar hemma och gör mig i ordning inför kvällen :)

Nu skall jag göra iordning lite middag. Idag blir det grillad kyckling, grillade revbensspjäll och potatissallad! Fredagsmys!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0