Praktikant Jerry

2009-10-14 - 23:30:01
Gårkvällen var mysig. Sandra och Linda var här och vi hade myskväll framför tvn.

Igår såg jag förövrigt ICA's nya reklam. Det var längesedan jag skrattade så. Praktikant-Jerry ÄR så otroligt grym. Tänk, att vara så otroligt medveten om sitt handikapp och istället för att dras ner av allas fördomar så gör man en sådan grym parodi på sig själv! Coolt!


Imorgon blir jag ett år närmare 30. Usch, ångest. Ja, nu skall jag väl kanske inte överdriva, jag fyller 23.
Vi får se vad dagen har att erbjuda. På lördag skall jag tydligen iväg på nått. En överraskning som Sandra har ordnat, skall bli spännande. :)

Nej gud vad jag är tråkig känner jag. Vi hörs!

Postat av: Sandra

Visst ska det bli spännande? Jag lyckas alltid hitta på roliga saker jag =D

2009-10-15 - 08:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0