Måndag kväll

2009-10-12 - 22:30:03

Nu var det måndag igen! Härligt!

Just nu sitter jag med en hårinpackning och jag har precis kikat på det sista avsnittet av Svenska Hollywoodfruar!
Idag visade dem lite återblickar och även tidigare inte visat material. Det var lite skoj att se! Jag tycker att Maria verkar vara helgo, Anna är en fulländad buisniesswomen och Anna Nicole är en usel skådis :) Det var lite tråkigt att det var sista avsnittet. Vi får hoppas på en fortsättning!

Idag, efter dagis, åkte jag och Freja till MAXI och handlade för veckan. Jag hittade faktiskt några snygga vinterjackor där också som jag blev sugen på. Men den som inga pengar har, får vänta tills man fyller år och ja just det, det gör jag ju på torsdag :) Haha needå. Jag har faktiskt en från förra året som funkar fint!

Haha, jag sitter och kollar lite Vimmelbilder från LIPZ i Trollhättan. Det märks att det var ett tag sedan min tid var. Jag känner inte igen någon på korten. När jag var i 18-årsåldern härjade jag runt där ganska ofta, haha, tragiskt!

Nej, nu skall jag skölja ur håret!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0