Det är roligt att fylla i listor...

2009-10-15 - 00:21:28
Vilken svordom använder du mest? Vilken svordom använder jag inte? Men, jag tror att jävlar används mest.
 
Äger du en iPod? Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Använder mig av en levande väckarklocka, mycket effektivare. Freja tänder lampan i taket och hoppar i sängen, säg den som inte vaknar då?

Hur många resväskor äger du? Ingen

Använder du flip-flops? Oh, på sommaren

Var köper du dina matvaror ifrån? ICA

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Oj, det beror på. Sminkad - Självklart. Osminkad, nejtack

Vilken var den senaste filmen du såg? Den senaste Harry Potter filmen

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Det beror helt och hållet på mitt humör.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Betala av alla lån

Har någon någonsin kallat dig lat? HAHA, everyday!

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, det behövs inte när man går runt och är ständigt sovande.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Jag har ingen cd-spelare, men i bilstereon är det Misfits som gäller

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Vad svårt, jag har inte riktigt reflekterat över musik på ett tag..

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja, men inget som skrivs ner här

När var senast någon stötte på dig? Varje dag. Det har inte blivit så mycket sex det senaste, huvudvärk ni vet..

Vad åt du till middag senast? Makaronilåda

Använder du huvtröjor? Ibland.

Kan du vissla? Ja

Vem var den senaste som ringde dig? Min mysiga mamma. 

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Flumeride på Liseberg.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Säkert!

Vilket riktnummer befinner du dig i? 0521

Tittade du på tecknat när du var liten? Eh, ja?

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Överby, ganska stort faktiskt

Hur många syskon har du?
2, en syster och en bror. Båda äldre.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nä, inte det minsta

Vilken film kan du alla replikerna till? Inte någon. Jag är inte direkt någon filmfantast.

Äger du några band t-shirts? Hm, förut gjorde jag det. Eller räknas en SLITZ t-shirt?

När flög du senast? Till England, förra sommaren

Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4.

Läser du för skojs skull? Ja, det är klart jag gör. Skvallertidningar!

Pratar du några andra språk? Engelska

Diskar du din egen disk? Nej, det gör T

Har du gråtit offentligt? Om jag har. Jag grinar jämt!

Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop, mest behändigt.

Försöker du alltid lära dig nya saker? Inte alltid.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? O, jatack gärna.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej.

Kan du kasta macka? Ja.

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.

Vad har du med dig in på bion? En påse godis och dricka. Och trevligt sällskap.

Vem var din favoritlärare och varför?
Jag har haft många. Men två som jag verkligen uppskattar är Roger Engström och Berit Utberg som jag hade på gymnasiet. Dem såg mig för den jag var.

Har du dejtat någon av en annan religion? Nej, för fan.

Vad har du för väder? KALLT!

Har du en blogg? Oh yeah!!

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Jag var nästan aldrig där.

Gillar du att flyga? Nej.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Empati

När sov du senast på golvet? Det var längesedan.

Vilken är din favoritdrink? Ragnar

Gillar du din boende-situation? Ja, det gör jag verkligen!

Vilken är din mammas hemstad? Trollhättan

Din pappas hemstad? Åmål

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8, minst
.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej. Det kan man väl inte direkt påstå

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja.

Vilken är din favoritfrukt?
Vindruva

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 24

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nej

Tror du på liv på andra planeter? Nja…

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? T
.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Enligt mig så finns det ingen som kan kallas för gud.

Vad var det senaste du åt?
Smörgås

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Det är ingen skillnad.

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Min syster föreslog det.

Gillar du senap? Ja, det är gott.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att det är förjävligt

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? NEJ!

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning.

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej, en från Tradera och det gick inget vidare.

Tycker du om att krama folk? Bara dem närmaste
.
Skulle du säga att du är trendig? Well, jag vet inte riktigt..

Äger du en digitalkamera? Ja.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen som jag kan minnas..

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Det beror nog på vad det gäller
.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Jag läser helst lätta Chicklits :)

Tycker du att du är attraktiv? Njaee..

Vad är du allergisk mot?
Inget, tack och lov

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ingen aning, återkommer när jag frågat mamma.

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla, det är jättekul att läsa såna här listor!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0