Bra tv-kväll ikväll.

2009-10-13 - 18:05:57
Hej alla tisdagslovers.. ehh, hehe

Idag är det min tv-kväll. Det innebär alltså att från klockan 20.00-23.30 är jag upptagen med viktigt tv-tittande.
Kvällen börjar med Ugly Betty. Sen kommer vi till kronan på verket, Desprete Housewives. Efter hemmafruarna blir det lite slötittande på Christine för att sedan avsluta kvällen med Brothers and Sisters. Gud vad bra, allt på samma kanal.

Till middag idag gjorde jag Makaronilåda med korv. Det blev kanongott, massa ost!

Tvättmaskinen står och går som vanligt. Allvarligt talat, antingen har vi världens minsta tvättkorg eller så sketar vi ner oss något otroligt. Jag kör MINST en tvätt om dagen. Folk jag vet tvättar oftast en gång i veckan!
Hur är det hemma hos er? Hur ofta tvättar ni?

Nu skall min dotter kika lite på tv, sen väntar ett bad och sängen för hennes del!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0