Besviken..

2009-10-30 - 21:39:59
Jag är så sur. Jag och T blev bjudna på Halloween fest för ett tag sedan som är imorgon. Jag har verkligen sett fram mot detta och tyckt att det skulle bli jättekul och klä ut sig. Men givetvis blir jag sjuk.
Så jävla tråkigt, för jag är inte iväg och gör saker ofta och jag tyckte inte det var för mycket att begärt att få komma ut en kväll, men tydligen inte...

Nu skall jag ta nässpray och kolla på film...
Postat av: Sandra

:/ men om du mår bättre efter någon alvedon + nässpray får ni gärna komma ändå :)

2009-10-30 - 22:29:48
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Madde

Meeen! Vad tråkigt! Om du mår liite liiite bättre så kom ändå! Kram, och krya på dig!

2009-10-31 - 15:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0