5

2009-10-07 - 06:40:21

Idag gick vi upp klockan fem också. Det går verkligen inte att få henne att somna om! Jaja, idag hämtar jag henne tidigt från dagis iallafall.

I eftermiddag är vi bjudna på middag hos Madde och Tito, eller som Freja säger "Tito och Titos mamma" haha.
Det skall bli supermysigt. Det är roligt att umgås och tjöta lite :)

Jag sitter och har lite funderingar på hur jag skall göra med Frejas kläder som hon skall ha på dagiskortet. Eftersom dem äter frukost innan fotograferingen känns det lite riskfyllt att ta på henne klänningen och det nu innan, ifall det spills oboy och fil.. Men frågan är om fröknarna har lust att stå och byta kläder på 12 ungar innan, jag misstänker att jag inte är den enda som har dessa funderingar.. Visserligen tror jag inte hon kommer äta mycket eftersom hon har käkat lite chokopops med mjölk och clementin här hemma..


Nä nu skall jag ställa min unge i duschen så hon får tvättat av sig chokopopsen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0