Hello you!

2009-05-28 - 22:57:13

 Jeans, topp och väska, Gina Tricot, skinnjacka, Vero Moda, skor, Skopunkten


Idag var jag ute och shoppade lite. Jag hittade världens sötaste klänning, perfekt nu när det är så mycket tillställningar jag skall gå på :) Jag var även inne på Lindex och hittade såå söta jeans leggings till Freja. Det blev även ett par söta haremsbyxor. Efter Överby åkte jag hem till Vänersborg och gick in på DG12. Där inne hittade jag en ursöt matstol till dockor, Freja älskar att leka med dockor. Hon lagar mat och pysslar om dem, kan leka hur länge som helst. Så jag köpte den. Tyvärr var det rena skiten ( ja, skit för 200 spänn vill säga) som gick sönder 20 minuter efter att jag monterat den. Jag ringde till DG12, och där är de verkligen hur goa som helst, så det var bara att komma in så skulle de fixa det!




Imorgon är Tomas ledig. Då skall vi passa på att ha ett par timmar för oss själva här hemma när Freja är på dagis. Ligga i sängen, mysa och bara njuta av varandra. Sånt som är så viktigt, men som man oftast glömmer av när vardagen rusar på! Gud, jag älskar Tomas så mycket! Jag kan fortfarande känna mig nykär och sådär härligt pirrig i kroppen av honom och då har vi ändå snart varit gifta i 3 år :)

Oj, jag höll på att glömma! Jag bara MÅSTE tipsa er om hamburgerkedjan MAX's nya handgjorda lyxshake. HELT UNDERBAR!!! Me like! Glass, jordgubbar och massa massa grädde! Ett hett tips i sommar alltså :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0