Lithells grillkorv!

2009-05-21 - 21:44:10

Idag har det varit härligt väder ute. Skönt.

Dagen började med att jag faktiskt åkte till affären och köpte hårfärg. Efter gårdagens totala katastrof pratade jag med en frisör och hon sa att silverschampo inte skulle hjälpa. Så hon rådde mig att färga den brunt och slinga det ljusare istället.

Efter att Freja sovit middag och jag färgat mitt hår åkte vi till Madde och Tito i Trollhättan. GUD vad fint de hade det! Blev helt tagen i deras fina lägenhet! Efter fikat(Madde är proffs på att baka) gick vi ut på gården en sväng, Freja lekte för fullt och vi andra stod och pratade lite. Fick också se söta kort från när de varit i Borås djurpark och jag bestämde att familjen Gould skall ta en tur dit snart :)

Nu cyklade Tomas och Pampers precis iväg, jag var så godissugen och Pampers och Sarah var så goa och låna oss lite pengar :) Så skall jag och Tomas ha lite myskväll här hemma när de kommer tillbaka!

Efter att vi kom hem från Madde och Tito grillade vi. Bara vanlig grillkorv, champinjoner, sallad och egengjord mango chutney dressing! MUMS! Det behöver inte alltid vara så extravagant, lite hederlig Lithells grillkorv är aldrig fel :)

Nu tänkte jag tända lite ljus här hemma och göra det lite extra mysigt för mig och Tomas. Vi behöver det känner jag!

 Dagens outfit!

Postat av: Sarah

Det var det jag också tänkte var det bästa att göra för att ljusa upp håret. Det är inte lätt att få blont hår när man haft så mörkt. Jag vill också ha ljusare men det får bli gradvis.

2009-05-22 - 13:37:55
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0