Sommar uppdatering i garderoben!

2009-05-25 - 23:15:45
Idag har jag shoppat. Det är alltså lite ångestfyllt här hemma nu. Usch.

Jag har köpt nya sandaler till Freja, jätte söta, från märket Ponny. De heter Ponny blink! och de har blinkfunktioner när man går! Så söta och Freja älskar dem!




Jag köpte även två linnen och ett par shorts till henne. Linnen är perfekt i sommar och shorts som är lätta att ta på och av (vi skall försöka bli blöjfria i sommar) Det blev även ett par gummistövlar som hon kan ha hemma!



Till mig själv blev det en ny väska i mocka och fransar, såå snygg och perfekt storlek! Det blev även ett par snygga "safari" shorts. Jag hittade även lite söta accosearer och en ny mascara. En ny bikini slank ner, men den ångrar jag bittert och den går inte att byta heller( intresserade av en leopard bikini i stl L(på överdel) och M(underdel) alla lappar och hygienskydd sitter kvar. Nypris 79:-/del för en hundring?) Egentligen var jag på jakt efter ett par nya skor. Som vanligt hittade jag massor av snygga, men min storlek var givetvis SLUT, SUCK. Men, smarta jag kom ju på att man kan beställa från Skopunktens hemsida och få dem skickade till närmsta butik! Och de hade min storlek!







3 BUCKLE PLATEAU från Skopunkten.com

Sandalett från Skopunkten.com
 Dessa skor beställde jag! SNYGGA!!!

Dagen har annars varit bra. Jag hämtade Freja på dagis vid fyra och efter det åkte vi och veckohandla. 1000 spänn, gud vad roligt. Vi köpte Mc-Donalds på hemvägen! Nu ligger hon och nanar så sött sedan flera timmar tillbaka.

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0