Shuullareed!

2009-05-10 - 10:41:54
Jösses! Vi var på Ullared igår! Det var sjuukt mycket folk vill jag lova! Jag blir så stressad när det är en massa människor runt om mig, som är med näsan i arslet på mig nästan och flåsar mig i nacken. Rycker i samma klädställning osv, blä!
Men, vi fick tag på en hel del.

Till Tomas blev det ett par shorts, en skjorta, en t-shirt, en luvtröja, kalsonger och strumpor. :)
Jag hittade några söta klänningar, en jeanskjol, underkläder, strumpor och ett linne!
Till Freja fanns det givetvis hur mycket som helst, vi köpte en maaaaassa fina kläder, leksaker och inredning till henne.
Lägger upp en bild när kameran är laddad!
Postat av: Bita

Hur kan dom ha näsan i arslet samtidigt som dom flåsar dig i nacken ;-)

2009-05-10 - 14:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0