Scrapbookingträsket!

2009-05-07 - 17:14:42

Åh, jag är verkligen inne i scrapbooking nu! Längtar tills det blir kväll och man kan sätta sig och pilla lite. Men, det hade varit bra med en fotoskrivare. Det känns inte riktigt bra att ta orginal korten och använda. Med lite tur, kan jag kanske få en av pappa! Det blir lite roligare oxå, för jag har ju sjuukt mycket kort liggandes på datorn, kort ända från Frejas födsel och framåt.

Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket mer än att scrappat. Jag var över hos Bita en sväng och hon gav mig lite tips och trix! Jag fick även lite lim och annat smått och gott :-)

Jag har bakat brownies, men de blev totalt misslyckade då kakan sprack i mitten, haha. Gott var det iallafall, vi får väl äta den med sked istället :) Ikväll tänkte jag sätta mig och skriva en liten(??) lista över saker vi skall handla på Ullared. Vi får väl se hur "liten" det blir, hihi.

Ja just det, Maria: Jag kan inte svara på din kommentar då du inte har lämnat varken mail eller blogg-adress!!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0