Ny design!

2009-05-11 - 22:55:19
Ny härlig design! Lite mer sommrig faktiskt! Känns skönt med förnyelse!

Just nu tittar jag på Project Runway, på tv3. Det är ganska skoj att kika på, men ibland undrar man vad de är för designers som är med och tävlar? Seriöst, Michael Kors är med i juryn, då kan man inte komma med vadsomhelst på catwalken..?

Lägger in lite kort oxå!
 Denna klädhängare köpte vi på Ullared, även den bruna jackan.

 Dessa två tavlor satte vi ovanför hennes säng!

 En framtida gymnast?
 MIN SOLSTRÅLE!


Jag har även bestämt mig för att göra om i Frejas rum. Detta efter jag sett hur fint Wiggo ( Frejas bästis :) fått det i sitt rum efter att Benita ändrat där. Freja har som sagt en triljon saker, stora saker, som ett kök, bord och stolar, ett målarstaffli med mera! Och rummet är inte överdrivet stort, allt är i en enda stor röra där inne. Så nu skall jag förnya och komma på smarta förvaringslösningar! Kom gärna med smarta förslag någon? :)

Puss och kram
Postat av: Sandra

Vilka fina bilder! :)

2009-05-11 - 23:49:38
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0