Måndag.

2009-05-04 - 12:48:50
Dagen började med fint väder och sol när jag tog cykeln och skjutsade Freja till dagis. Men nu verkar solen ha gömt sig bakom molnen!  Jag och Benita tog sällskap hem från dagis förut och stod och pratade i nästan en timme! Benita är en så go tjej, som jag alltid kan vända mig till och få klocka svar :)

Denna vecka bjuder inte på många aktiviteter tror jag, förutom att vi måste köpa en ny fram blinkers, då vår ramla(????) av på motorvägen till Uddevalla häromdagen. Kul.

Däremot på lördag, då händer det grejer. Då blir det nämligen GEKÅS ULLAREED!! Gud, som jag längtat! :)
Då skall jag köpa nya fina sommarkläder till Freja och lite nytt till mig och Tomas!

Nu skall jag greja lite här hemma!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0