Lala!

2009-05-29 - 23:04:53
Hej alla glada!

Jag är så himla trött! Skall strax ta mig ett varmt skumbad och sedan blir det sängen! Tänkte först berätta lite om min dag!
Jag och Tomas hade en härligt välbehövlig sovmorgon tillsammans, efter att Tomas cyklat och lämnat Freja på dagis!
Vid elva gick vi upp och gjorde oss i ordning. Vi åkte och lämnade tillbaka den trasiga dock-matstolen och åkte sedan till Torp i Uddevalla och köpte en ny på Olles leksaker! (världens bästa leksaksaffär!!) Vi hämtade Freja vid fyra, åkte och handla lite mat till middagen. Det blev grillspett, rostade rotfrukter, avokadosallad och jordgubbar till efterrätt! Mums!
Jag skjutsade Sandra in till stan medan Tomas nattade Freja och sen städade jag ur vår kanin Sixtens bur!
Nu har vi suttit lite i soffan och tagit det lugnt, ätit lite godis och pratat! En dag med full rulle med andra ord!

Imorgon skall vi åka till Frändefors och vara hundvakter åt mina föräldrars hundar, så jag skall passa på att steka lite i solen tänkte jag! Härligt! Det kanske till och med blir såpass varmt att vi kan låta Freja bada i poolen!

På eftermiddagen, när vi kommit hem, blir det till att klippa gräsmattorna här hemma! Det var visserligen bara en vecka sedan sist, men gräset växer som gräs (tihi, ordvits, ordvits:)


Gott med jordgubbar!
Postat av: Madde!

2009-06-01 - 22:25:32
URL: http://filurar.webblogg.se/
Postat av: Madde

Gud vilken härlig bild! (Madde här, hittade hit via din kommentar på Sandras blogg!)

2009-06-01 - 22:26:42
URL: http://filurar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0