Hejsan världen!

2009-05-11 - 11:44:10
Vad händer och sker idag?

För mig blir det minsta möjliga faktiskt, jag är något seg idag. Sitter och väntar på att Hem till gården skall börja. Efter det blir det det vanliga, lite plockade här hemma, slänga i en tvätt, stryka osv. Jag tänkte också göra en röjning inne i Frejas rum. Den lilla damen har sjukt mycket saker, högt och lågt och att plocka undan det man lekt med är inte riktigt hennes grej alltså.. :)

Igår var ingen bra dag. Tomas jobbade extra 6-18 och Freja vaknade på fel sida. Hon var grinig praktiskt taget hela dagen. Då gäller det att ens egna tålamod är på topp. Men eftersom jag tillbringat en heldag på Ullared dagen innan. säger det sig självt att mitt humör inte var helt hundra heller. Vi var iallafall ute en liten sväng på förmiddagen. Gungade, lekte i sandlådan och åkte rutschkana.

Nej nu blir det Emmerdale!


Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0