Hår

2009-05-20 - 20:53:54
Nu sitter jag här med två superblonderingar i håret. Smart. Jag vet faktiskt inte varför jag gör det..? Vi vet ju alla hur slutresultatet blir. Orange, just det. Men helt seriöst, jag är SÅ trött på att vara mörkhårig och det är riktigt snyggt att vara sådär platinablond. Men, orange? SUCK! Jag kommer säkerligen tappa håret på köpet, helt ärligt, det svider så jag får snart får ett ryck alltså!

Idag var vi och veckohandla på Willys, och det kommer vi fortsätta med. Slut notan hamnade på 714 kr och då får vi räkna bort mina hårfärger, 150:-, så drygt 560 kr blev det. Billigast på länge vill jag lova.

Jag var också inne i Blomsterhallen och köpte lite dekorationer till min blomstergrupp jag har utanför dörren. Jag köpte en groda med krona och ett stenhjärta. Så tjusigt så.

Nej, nu får jag gå och tända lite lampor här hemma, det börjar ju mörkna ute!

ciao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0