Great day!

2009-05-12 - 23:45:31
Idag åkte jag och Sandra till donken. Det var gött.. :) Det här med beach 2009 får nog bli beach 2010 istället, eller varför inte 2019? Det känns mer rimligt..

Jag storstädade Frejas rum idag, och möblerade om, men det blev inte riktigt som jag ville. Vet ni vad som behövs? Nya tapeter och lite ny inredning.. :) Tomas är inte allt för glad, eftersom det mesta i hennes rum är nytt.

Jag hämtade en glad skrutt idag på dagis, sen cyklade vi till kiosken och där köpte Freja en piggelin. Vi satte oss på en bänk och hon berättade om sin dag på dagis. Gud, det är underbart, när man bara är. Inte en massa krav och måsten utan bara jag och Freja på en bänk med en piggelin. Det är så det skall vara!

Det har varit härligt väder idag. Jag har varit ute och grejat lite i trädgården och Freja har lekt i sandlådan och åkt rutschkana! Hon hjälpte mig även att plocka lite maskroser i gräsmattan, mitt lilla hjärta! Hon plockar blommor åt mig hela tiden nu, tror ni det värmer gott i mammahjärtat när ens dotter kommer fram med 3 stycken maskrosor i olika själklängder och säger "Freja plockat blommor åt mamma, här" :)


Nu blir det sängen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0