Ett litet äckligt kryp..

2009-05-03 - 08:32:31
Fy fan, ibland blir jag så äcklad. Denna människa, bosatt i Trollhättan, är verkligen totalt sjuk i sitt huvud och jag hoppas att personen blir inspärrad snart. Det är skrämmande hur folk beter sig, eller skall jag skriva inte beter sig. Fyfan, brinn säger jag!

**

I fredags var vi och grillade hos min goa svägerska i Skoftebyn. Tomas ena bror med fru och barn var också där.
Freja hade hur kul somhelst. Hoppade på studsmattan och cyklade! Igår hela familjem iväg på en liten utflykt. Vi åkte till Emaus i Uddevalla och kikade på getter och killingar, kaniner, hästar, hönor, ankor och svin :) Jag kan verkligen rekomendera barnfamiljer att åka dit. Det är gratis och ett perfekt tillfälle att lära ens barn hur man skall bete sig och handskas med djur, då man får gå in till djuren och klappa dem. Det finns en stor lekplats med många bänkar och bord där man kan fika och det finns även på vardagarna möjlighet att rida på ponnys. Ett stort +. Perfekt sommarutflykt!

N
u skall jag och Freja gå ut och gå med Sasha!

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0