Dagens bravader

2009-05-26 - 23:53:16
Hej bloggen!

Nu är jag nyfriserad! Jag är SJUKT nöjd! Jag klippte mig hos Ewa's klipp på Quality Hotel, riktigt fräscht ställe. Jag rekomenderar verkligen dem. Snygga lokaler, uppdaterade frisörer och underbara hårprodukter. De tog en hel del på längden bak, men sparade längre längder framtill, tunnade även ut luggen rejält. Så nu är jag snygg i håret igen! TACK! :)

Jag har också varit på Lindex idag och köpte lite tunikor och leggnings till Freja, perfekt att ha nu på försommaren! Jag hittade också ett superfräscht armband med en enkelrad med kubnitar. Det blev en söt solhatt till Frejisen också!
Nu på kvällen kom Sandra hit (Ams banga, skitunge!) och vi åt kebab i tunnbröd, godis och chips! Mys framför Desperete med andra ord.. Det blev även varsinn obligatorisk ryggmassage, göött.. :)

Imorgon skall vi på utvecklingssamtal på dagis. Det skall bli riktigt spännande att höra vad de har att säga. Jag skall sätta mig lite innan och skriva en liten lista på frågor jag skall ställa. Annars blir det så att man kommer på alla frågor man velat ställa efteråt.

 Detta var dagens outfit: jeansleggings och svart linne, Gina Tricot, Vit farfarstopp Josefssons, skinnjacka Vero Moda och sandaler från Skopunkten! Me like!

 Ni kanske inte ser så stor skillnad, men i verkligheten är det såå snüggt :)

 söta outfits till en söt liten tjej!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0