anus

2009-05-20 - 22:27:04
KATASTROF! Helvetes jävla piss hår. Jag ser ut som en apelsin i hövvet. BAJS!
Postat av: Karin

Färga inte över det!! Kör på!

När jag blekte mitt hår får några månader sedan fick jag också först panik (som alla får) tyvärr på någon konstig vänster tror man att man ska få ett bra resultat, men det krävs lite avfärgningar. Rekommenderar dig att köra en omgång till idag, sen köra med lite silver schampoo några dagar och sedan avsluta med slingmedel. Det är mycket starkare än vanligt blekmedel. Lycka till och ge inte upp!

2009-05-21 - 13:24:30
Postat av: Sarah

Ja det där har jag också gjort en gång i tiden. Hade mörkbrunt hår och körde i blondering i 5 omgångar för att jag fick för mig att jag ville bli blond. Slutade med att jag fick lägga i en ljusbrun färg och sen gå och klippa sig för det sliter ju nått såppas att bleka håret. Tycker du ska lägga i en ljusare brun färg i håret och sen slinga det ljusare och ljusare gradvis. Och även låta solen göra sitt. Sen är det även bäst att gå till frissan, dom har ju så mycket bättre grejer.

2009-05-21 - 21:11:25
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0