Snömisfit!!

2009-03-12 - 21:57:07
Ytterligare en dag med över 39 graders feber. Idag har hon inte heller direkt velat äta något, men hon dricker jätte bra! Förhoppningsvis är det i slutfasen nu! Men jag måste ju få säga, att det är väldigt mysigt att hon sover mellan mig och Tomas. Hon sover ju i eget rum i vanliga fall, men nu när hon är sjuk vaknar hon framåt 00-tiden och då lägger hon sig inne hos oss!

Idag hade jag psykologi på förmiddagen och efter det åkte vi ett gäng och käkade lunch. Pizza på Castello/Arthur blev det, yummie :) Efter det var jag och två vänner inne i stan och kikade lite i affärer. Kollade bland annat på en jeansjacka till Freja, hittade en inne på Lindex som var suverän, stretchig och snygg! 199:- kostade den, ett fullt överkomligt pris!
Jag tycker faktiskt att Lindex är en helt okej affär, de har verkligen förnyat sig, inte alls lika tantiga längre. Dem har ju en massa accesoarer, leggings och annat skoj! Det finns också en hel del snygga kläder! Det här tillexempel

Väst ,249:- Lindex

Topp, 149:- Lindex

Jeans, 499:- Lindex






 
Och denna hemska snö som nu har kommit kommer jag inte ens kommentera mer än med ett; JÄVLA BALLE!
jeans 499


 Svart linne, Gina Tricot, svart oversized t-shirt, ELLOS, leggings ?, vita tygskor, Din Sko.

Nu blir det dusch för min del!

Lots of love!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0