Tisdag

2009-03-31 - 23:52:34
Vad jag är glad! Det har verkligen varit underbart väder idag! Varmt och skönt!
Imorse var jag och mamma iväg och handlade lite mat. Mamma köpte även världens sötaste morgonrock till Freja.
Efter det åkte jag hem och drog igång en storstädning av hallen och vardagsrummet, öppna alla dörrar och fönster, piska mattor och moppa golven! Det luktar så underbart nystädat här hemma! Hängde även ut tvätten så den fick torka utomhus! Härligt med vår!

Åkte och hämtade Freja på dagis vid fyra och sedan åkte vi hem och bakade kakor! Vi gjorde kokostoppar, mumsigt!
Nattade Freja vid sju och när jag kom ut därifrån satt Sandra och Amelie i soffan. Trevligt med lite sällskap!
 Frejas nya morgonrock, Hemtex 299:-

Sovdags!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0