Heldag i solen!

2009-03-21 - 22:03:58
Nu har vi äntligen fått tillbaka vår dator från service stället, de har bytt hårddisk och grejer. Men vi har fortfarande inte börjat använda den då vi skall göra en backup på den först! Men skönt är det att få tillbaka den iallafall!

Idag har varit en toppen dag, fint väder och varmt hela dagen! Jag, Freja, Sandra, Sara och deras hundar Maddox och Dolly åkte till Gaddesanda och gick en härlig promenad vid vattnet! Jag tog med kameran så Sara tog en massa fina kort!
  Så fint :)
 Jag älskar denna bild!
 Min vackra tös :)
 Bus!
 Såhär trött blir man av en heldag på stranden!

Ja, vi hade allafall en heldag! Efter det åkte Freja, jag och Sandra till Mc-Donalds :)

Nu skall jag sova!
Postat av: Linda S.

Attans den där länken du gav mig för några dagar sen fungerade inte :/ Så om du har tid och är snäll ;) får du gärna skriva lite info om öppettider och sådär till mig :)

2009-03-22 - 21:47:07
URL: http://lindasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0