Dålig uppdatering..

2009-03-04 - 06:46:02
Men vad jag är dålig på att uppdatera! Det skall bli bättring på det där!

Igår kom Sandra och Linus förbi en sväng så ungarna fick leka! Sen så åkte de hem och jag natta Freja. Sen kom Sandra tillbaka och då åt vi kycklingsallad, tittade på Desperate Housewives och masserade varandra :) Haha, vad homoerotiskt det lät..

Idag skall Tomas på återbesök på Mölndals Sjukhus, han transplanterade ena hornhinnan för 4 månader sedan. Så, det blir en liten roadtrip på e6:an för mig och Tomas idag då!

Fick hem de nya kläderna som jag beställt till bla Freja igår, jäklar vad fint det var! Idag skall hon ha på sig en polotröja med en tunika över och ett par leggings, det är jätte sött!

Jag fick även hem en svart skjortklänning och en svart väst som jag beställt till mig själv, liiiite, liiiiiiite för smått för min smak, men inget som man lägger märke till.

Nej, nu skall jag försöka få min dotter att vilja ha två hårspännen i håret, det är inte alltid det är populärt :P

P u s s
Postat av: Pauline, Frejas mamma

prövar att skicka en kommentar...

2009-03-04 - 07:02:06
URL: http://familjengould.blogg.se/
Postat av: Anonym

mmm

2009-03-14 - 22:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0