En liten sjukling har vi här hemma!

2009-03-10 - 06:36:30

Lilla bus-skruttan är sjuk :( Hon har feber och är rejält hostig. Så idag blir det inget dagis för Frejas del! Tur att jag har en sådan snäll mamma som alltid ställer upp! Min systerdotter som fyller 13 i år är där oxå, Freja älskar henne :) Vi får se om det är vattkoppor som är på G kanske? Jag skall iallafall åka till apoteket sedan och rådfråga där vad man kan ha som lindring för klåda och sånt vid vattkoppor, så att vi är förberedda här hemma!

Det var ju himla längesedan jag hade vattkoppor själv, jag minns inte alls hur det var. Kikhosta minns jag däremot, fyfan, helt otroligt! Hostade något så förbannat minns jag! Som tur är väl dagens barn vaccinerade mot  kikhosta, har jag för mig!

Freja älskar verkligen Max böckerna, vi har tre stycken hemma! Men nu gick jag in på adlibris.se och där hittade jag de resterande böckerna som finns. Jag tryckte hem allihopa! 300 spänn, men det är de värt! Freja kommer få dem på sin födelsedag! Vi är nu färdiga med hennes paket, vi har köpt:

En PEAK wheel, Koala, trehjuling, rosa med dödskallar köpt på sportex
En mini rutschkana i plast från beginners 
My little Pony, "gör mig frisk" (Stor my little pony häst med tillbehör.)från MAXI
7 stycken MAX-böcker.

Hon kommer bli kanonglad!

Nu skall vi ta på oss kläder och så här hemma, sen bär det iväg till "mommo"

P u s s
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0