Träligt!

2009-03-10 - 00:21:11

Ja, nu har jag varit där och rört igen. Jag talar givetvis om min bloggdesign! Är det någon som vet hur jag kan ändra min färg på kommentar texten? Suck, att jag skall vara så kass på html! Det hade varit superkul om man verkligen kände till allt och kunde skapa grymma sidor! Jaja, hör hemskt gärna av er om ni kan hjälpa mig!

Här hemma flyter allt på som vanligt! En massa saker att göra, studier, Frejas kalas med mera!
Vi har nu bestämt att släkten kommer på söndag, 15 mars. Då blir vi uppåt 25 personer, gud så roligt, haha.

Jag skall bjuda på smörgåstårta och hembakta kakor. På Frejas födelsedag, den 16, skall jag och Tomas göra en tårta med nalle puh på. Mina föräldrar och möjligtvis Tomas mamma kommer och firar även denna dag. Barnkalas får jag se på lite längre fram, det återstår att se om det bryter ut några vattkoppor på Freja. Isåfall skall dem komma nästa vecka. Det hade inte varit så bra att samla en massa kids här hemma och så visar det sig att hon får vattkopper.

Anyway, nu har jag beslutat att jag verkligen skall ta tag i träningen. Jag har ju ett gymkort som jag betalar varje månad, men har inte varit där sedan augusti eller något, haha, tragiskt. Jag har nu iallafall kikat lite på Motionspalatset vårschema och jag gillar det jag ser, pilates, poweryoga, vattenträning. Ja, nu gäller det bara att få tummen ur.

Nu blir det en dusch och sedan sängen!

Natti

Postat av: Sandra

Gud vilken fin bild :)

2009-03-10 - 08:22:18
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0