Grattis Wille-bus!

2009-03-07 - 22:34:24

Idag har vi varit på kalas i Frändefors! William fyllde fem år och bjöd på spökkalas :) Jag var iväg i förmiddags och köpte lite presenter! Köpte en byggsats med Byggare Bob i Lego Duplo och en monstertruck plansch.Jag hittade även världens sötaste t-shirt med katten Findus på(från Pettson och Findus) Jag köpte nämligen en baota stor Findus till honom för några år sedan och han älskar verkligen den katten, så t-shirten blev perfekt!  Skall nog köpa en sådan till Frejis också! Tror allt att han blev nöjd!

Nu sitter jag här i soffan och Tomas sitter i sacosäcken på golvet, guud vad vi är sociala med varandra, haha. Men ärligt, vi orkar knappt titta på varandra längre alltså, vi är båda helt sjukt trötta. Vi har ju varit så smarta och vänt på dygnet denna vecka också nu när Tomas har arbetat kvällen. Men nu skall jag vända tillbaka det, skall gå och lägga mig snart.

Imorgon har vi tvättid, gott att "stortvätta" ibland, skönt att få allt torrt, stryckt och invikt. Wiggo och hans pappa Niclas kommer kanske förbi en liten sväng också. Jag har också tänkt att laga en gryta, gjorde en för ett tag sedan och den blev så himla god!

Jag har också beställt en grattis annons i ttela som kommer på Frejas födelsedag den 16 mars, då får ni kika i tidningen :)

Nu skall jag gå och göra mig i ordning för sängen! Bilder från dagen kommer imorgon!

Godnatt!

Postat av: Sandra

hur fixade ni en gratis annons?

2009-03-07 - 22:48:47
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

påväg till lilla edet

2009-03-08 - 13:09:36
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Jahaa. Jo, det har jag gjort. Men du skrev att ni hade en gratis annons.. Då antog jag att den va gratis? De brukar ju kosta typ 200kr annars

2009-03-08 - 13:10:46
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0