Hej hallå.

2009-03-05 - 21:34:52
Guud vad jag är trött, herrejösses. Var i skolan och hade psykologi. Efter det åkte vi några stycken och käkade lunch! Efter detta åkte jag och Sandra till tygladan där jag hittade en jätte sött tyg med nalle puh på, jag köpte en meter för jag skall göra en söt canvas tavla till Frejas rum! Köpte även ett par vattentäta vantar till henne, hon har redan två par på dagis så det kan vara bra att ha här hemma!

Åh, nu hittade jag ett sånt frågeformulär som jag tycker är skoj..

DIG:

1. Hur lång är du? - 176
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Rik
3. Vad pluggar du? -  Komvux
4. Har du långt hår? - Ja.
5. Vilken hårfärg har du? - Mellanbrunt
6. Sminkar du dig? - Ja
7. Har du haft sex senaste månaden? - Ja
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Gråa och vita.
10. Har du kysst någon idag? - Ja

FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop? - Ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Det går inte att svara på
3. Hur många syskon har du? - 2
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - Kommer du hit idag?
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - Oj, svårt.
6. Hur många ställen har du bott på? - Frändefors, Vänersborg(5 ställen)
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - Ingen.
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Men vilka frågor?
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - För några veckor sedan.

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? - idag.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Oj, det måste varit Sandra.
3. Har du kysst nån kompis? - Ja.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Nej
5. Vem har du varit kompis med längst? - Tanya
6. Vem känner dig bäst? - Tomas
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - Ett par månader
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Nej.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Nej

KLÄDER:

1. Vad har du på dig idag? - Svarta strumpbyxor, svart pennkjol och en vit tröja.
2. Har du bytt om idag? - Ja.
3. Favoritklädesplagg? - Leggings helt klart!
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - Jeans, piketröja och röda hängslen, MUMS!
5. Har du gett bort kläder nån gång? - Jepp.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - HELL YEAH! Mina härliga spontanköp!!
7. Har du handlat kläder genom internet? - Japp.
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Haha, jag har aldrig behövt ljuga :P
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? -
Manchester rock! FYFAN
10. Vad använder du för skor? - Jadu, det är en del, men nu använder jag mest mina uggs.

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? - Ja, om de hade förtjänat det.
2. Klä dig annorlunda? - Oja.
3. Vara dig själv? - Nja, folk hade nog blivit lite avskäckta då.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Ja, helt klart!
5. Fisa inför din pojk/flickvän? - Haha, klart. Här bajjar vi med öppna dörrar :D
6. Pierca dej? - Ja, har ju några stycken.
7. Ge dig på utmaningar? - Ja, om de tillför mig något.
8. Ha sex på offentlig plats? - Ja...
9. Vara omogen? - Omogen är mitt andranamn.
10. Äta små kryp? - Nej, fytifanken.


RANDOM:


1. När åt du senast och vad? - 2 sekunder sedan, tuggumi.
2. När tuggade du tuggummi senast? - Nu
3. När var du på semester senast? - I somras, i Grebbestad :D
4. Vilken färg är det på din tandborste? - En rosa och en lila.
5. Är ditt hår tråkigt? - Inte nu längre, när Tosse har klippt mig!
6. Vad har du för påslakan just nu? Vita.
7. Vem såg dig naken senast? - Tomas.
8. Hur ofta duschar du?  - Jadu, det beror på.
9. Gillar du hiphop? - Haha, nej.
10. När ska du gå och lägga dig? - Snart..







Postat av: Sandra

Hmm.. har inte tänkt på de faktiskt.. Borde de inte klia mkt i öronen då och kanske skrika mkt?

2009-03-05 - 23:40:57
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0