Frejas feber ...

2009-03-11 - 22:36:55
Frejas feber blir inte bättre, imorse låg den visserligen på 38.1, men när vi tog den på eftermiddagen låg den på 39.7 grader. Men hon är fortfarande inte direkt påverkad av febern. Vi får hoppas att det är bättre imorgon. Lilla gumman!

Jag köpte ett sängbord till Freja idag, skitsnyggt blev det! Gissa vart jag var? Ericshjälpen! Herrejäklar vad folk det var! Gick knappt att ta sig fram för alla galna tanter! Bordet kostade 65 spänn, som hittat liksom?


Här hemma har jag sedan plockat inne på Frejas rum, jösses vad grejer hon har den tjejen alltså, högt och lågt är det leksaker, böcker och gosedjur! Hihi och ändå rensar jag ur rummet ganska ofta! Nästa vecka lär det bli ännu mer då hon fyller år! Hon fick förövrigt post idag, ett födelsedagskort från gammelfarrmor i England, det tyckte hon var roligt :)


Imorgon kommer min mamma hit och är barnvakt. Jag börjar vid 10 och Tomas slutar vid 14 så det blir inte så länge! Det är skönt att ha mamma, så vi slipper krångla med att vara hemma från skola och jobb.


 Topp JC, Kofta Laderoute, leggings Lindex, higheals TIAMO.


Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0