Tjejmys!

2009-03-11 - 00:49:26

Sandra har precis åkt hem! Vi har haft vår veckoliga myskväll med tv-serier, godis och massage. Det är himla mysigt faktiskt att ha det inplanerat varje vecka!

Frejas feber har stigit och hon har antagligen fått sin första vattkoppa, är dock inte riktigt säker men det återstår att se. Det är verkligen jobbigt att se henne sjuk.. inte för att hennes allmäntillstånd är direkt påverkat men hon hostar jätte mycket! Jag var och köpte receptfri hostmedicin på apoteket förut. Hon fick innan hon somna, och jag tycker att hostan har minskat faktiskt. Jag köpte även kylbalsam som är bra att ha för att lindra klådan på vattkopperna. Köpte också flytande alvedon, hon vill verkligen inte ha suppar och jag känner inte för att bråka med henne nu när hon är sjuk. Det är så tråkigt bara att hon blev sjuk just nu också, hon fyller ju år på måndag. Men vi gör det bästa av situationen.
Svalkade av henne innan hon skulle lägga sig, tvättade henne med kallt vatten och öppnade hennes fönster yttepytte lite så att det kommer in frisk luft i rummet.

Jag var på konditori Princess här i stan. Jag har köpt tårtdekorationer till tårtan vi skall ha på hennes födelsedag.
Vi var också iväg och veckohandlade, skönt att ha det gjort!






Nu blir det sängen för min del!

Lots of love!



 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0