Sjövilda barn

2009-03-03 - 06:57:24
Blä, jag är så himla trött!! Jag har sovit mindre än 5 timmar, jag känner mig inte allt för ball alltså! Men jag tänkte att efter Freja lämnats på dagis skall jag lägga mig i sängen igen, guud vad skönt och denna vecka är det Tomas som lämnar på dagis. Men, jag går upp ändå, behöver ju kolla så att hon får på sig rätt kläder, killar brukar inte ha den där förmågan att matcha ihop saker och ting :)

Tja, annars kommer väl min dag bestå av att städa lite här hemma och framförallt få lite pluggat! Ikväll börjar Desperate Housewives, Sandra kommer  hit då, det blir mys och förhoppningsvis massage :) Vi brukar ha det 1 gång i  veckan, en tjejkväll, bara hon och jag!

Nej, nu får jag hjälpa min karl att ta på min unge sin overall, hon är sjövild :)

P u s s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0