10 minuter, 300 kr.

2009-03-04 - 23:46:21

Allt såg bra ut med Tomas öga och på vägen hem blev den en tur på IKEA, hell yeah :) Köpte en säng lampa till Freja, lite plastmuggar, några ljushållare, ett underlägg att ha på köksbordet vid Frejas plats. Jag har också köpt lite nya blommor in till sovrummet och till köket, jätte fint! 
Nu skall det bli skönt med helg också, bara torsdag fredag kvar och sedan är det ledigt! Jag funderar på om vi skall hitta på något hela familjen, åka på museum eller något kanske? Någon som har något bra tips?

Nu börjar det även närma sig Frejas födelsedag. Vi har bestämt att ha släktkalset dagen innan, hon fyller ju år på en måndag, det blir kanske svårt för alla att ta sig hit då eftersom det är jobb och grejer. Mamma får sköta "cateringen", haaha, men tårtan skall nog jag och Tomas fixa! Barnkalaset har jag inte riktigt bestämt när det skall vara ännu, det går vattkoppor på Frejas avdelning så det kan hända att hon får det snart och då är det kanske dumt att smitta ner barnen vi bjuder, de flesta går ju inte på hennes dagis nämligen. Jag har iallafall planerat vad det skall vara för tema, hon älskar ju nalle puh, eller ja "mamma puh" som hon säger, så jag köpte papperstallrikar, muggar och annat i Nalle Puh tema, så otroligt sött! Jag tänkte också försöka mig på att baka en tårta som ser ut som Tigger.., ja det återstår väl att se hur resultatet blir.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0