Update!

2009-03-23 - 22:23:44

Den senaste tiden har det inte blivit så mycket bloggande märker jag, har inte riktigt haft "blogglust". Men nu är det back to business igen!

De senaste dagarna har det varit så sjukt gott väder ute, varmt och soligt! Riktigt härligt! Men såg nu till min stora förvåning att det SNÖAR?? ute, wtf? När kommer våren?

Igår var Kenny och Sandra här, vi käka pizza och hyrde en film(som jag nu förövrigt kom på att jag glömt lämna tillbaka, yey..) Alla var allmänt sega och hängiga typ och idag kom Jonty förbi en sväng, spela lite tv-spel och fikade.

Nej, nu skall jag sova..

Postat av: Linda S.

Tack så mycket :)

2009-03-24 - 08:49:15
URL: http://lindasundberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ska ju lämna in ansökan nu men hon sa att de fyllde dagiset med de barn som börjar i augusti. Så vi fick om det blev några över. Men de trodde hon inte eftersom så många bor här

2009-03-30 - 13:26:11
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0