Operation storstädning avklarad.

2009-03-14 - 22:21:24
Fy fasiken vad tråkigt det är att storstäda, finns det något tråkigare? Det värsta är ju egentligen att vi städar praktiskt taget varje dag här hemma och likt förbannat ser det ut som djävulskap. Men däremot är det så himla härligt när det är gjort, när alla rum luktar såpa och nytvättat, då är det faktiskt värt det!  Så nu är det rent och fint inför släktkalaset imorgon.
Nu behöver jag bara åka och köpa lite hönökakor som jag skall ha till smörgåstårtan vi skall äta!

Freja är tyvärr fortfarande dålig, över 39 graders feber och hostar jätte mycket. Jag kommer att ringa till sjukvårdsupplysningen nu efter att hon har vaknat efter sin middagslur, så får vi se om vi kan åka in till jourcentralen så dem kan lyssna på henne och hennes rossliga hosta! Jag vill bara att det skall gå över nu, det är verkligen inte roligt att se sitt lilla hjärta sjukt! Men pigg som en mört är hon i vartfall!

Tja, vad kan jag skriva mer om? Jag har fått ett sjukt sug efter att komma ut i trädgården och greja! Vill börja rensa och sätta nya blommor och grejer. Det är en hel del som jag vill göra till våren, skall plantera buskar på framsidan och sätta en klätterväxt på baksidan bland annat. Såg ju världens sötaste trädgårdshandskar på ICA MAXI igår, rosa givetvis, passar ju mig :) Skall nog försöka se till att hinta Tomas lite så att han köper dem till mig, hihi. Det fanns även rosa redskap som man kan ha när man påtar i rabatten! VILL HA!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0