Hej!

2009-03-18 - 00:54:44

Sandra och Linda åkte för ett tag sedan! Vi har haft fetto kväll med pizza, chips och godis. Mmm..
Nu har Tomas kommit hem från jobbet och GUD vad jag har saknat honom idag! Till och med så mycket att jag luktade på en av hans skjortor och grät en skvätt förut när jag skulle tvätta, haha. Men nu sitter han här, tryggt i sackosäcken med tv-spelskontrollen stadigt i handen. Det är min karl det!

Anyway, jag läser ju väldigt mycket bloggar och då framförallt de större bloggerskornas. Fick därifrån ett litet tips som jag kommer att använda mig av, det är nämligen så att Blondinbella använder sig ibland av något som hon kallar "Veckans handlingsplan". Hon skriver upp vad som kommer hända på de olika fronterna i hennes liv (Jobb/skola, kärlek ect.) Jag kommer vara så fräck att jag nallar hennes idé bara sådär. Jag tycker att det är ett toppen sätt att skapa ett litet "kom ihåg" för sig själv och samtidigt så får andra ta del av vad som kommer att hända i ens liv inom närmsta framtid. Man kan även sätta upp egna mål under exempelvis Hälsa. Mycket bra. Så here we go..

Veckans handlingsplan

Jobb/Skola - Fortsätta söka semester vikariat inför semestern. Planera in vår semester period. Viktigt ekonomi möte på kommunen.
Kärlek/Relationer - Hela familjen kanske åker på utställningen på Vänersborgs museum för barn 0-3 år?
Hälsa - Här får jag återkomma, då jag inte vet hur mycket tid jag har över för sunt leverne denna vecka (HAHA)
Övrigt - Frejas kompis Wiggo fyller två år på Fredag.

Ja, den var kanske inte lika sprängfylld av viktiga och trendiga möten som allas vår kära Blondinbella ( som förövrigt är en oerhört framgångsrik ung dam) men så är det när man är en gift 23-årig småbarnsmamma från staden Vänersborg.

Oj, nu jag är verkligen jätte trött! Det blir dags för sängen tror jag!

Lot´s of love!



 

Postat av: Linda S.

Vad är det för utställning tro? Och hur länge pågår den?

2009-03-18 - 21:46:49
URL: http://lindasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0