GRATTIS VÅR SUPERSKRUTTA!

2009-03-16 - 23:48:17

Idag fyller Freja 2 år! Tänk att två år har gått, det känns som om det vore igår jag vaggade omkring med min jättemage och kallade henne för "han" där inne, tänk vad fel man kan ha, och jag som var så säker på att de var en pojk :D

Dagen började med att jag och Tomas gick in och sjöng för Freja. Hon stensov, hon vaknade tillslut, efter att vi fått putta lite på henne försiktigt. Då blev hon jätte glad och fick öppna sina två första paket. Efter det så gick Tomas ut och hämtade in hennes cykel, oj jäklar vilken reaktion, hon flög ur sängen och satte sig på den direkt :) "cyyykel" ropade hon, haha. Efter en stund så öppnade vi även det största paketet, med rutschkanan i, hihi, succé! Så denna dag har bestått av cyklande och åkande i rutschkanan. Vi tog även en liten premiär tur ute med cykeln, men det gick inte så bra, Freja tappade tålamodet och sa "DUMMA CYKELN".
Vid fem kom momo å moffa och Farbror Jonty med ännu mer paket. Molly Mus böcker från mamma och pappa och räls till tågbanan från Jonty. Sen blev det tårta och kaffe!

När jag nattade Freja läste vi lite ur de nya böckerna och efter en stund la hon sig på sidan och stensomna! (även mamma gjorde detta kan man då tillägga) När jag äntligen kom upp ur sängen bjöd Jonty på pizza. Nu är man mätt som en plätt kan jag lova. BLÄ! Jag skall VERKLIGEN börja träna nu, känner mig verkligen inte alls i form.

Imorgon skall Freja till momo en sväng medan jag pluggar. Tomas jobbar kvällen. Vi får se om Sandra kommer till vår veckoliga tjej-mys-kväll. Annars får jag ha en på egen hand! Förhoppningsvis är Freja såpass bra på onsdag så hon kan gå till dagis, hon saknar det nog tror jag och då skall de fira henne där också! Jag har funderat på att ha barnkalas här hemma den 21 mars, skall kika lite på detta om det skulle fungera..
Det har verkligen varit en toppen-dag! Såg ni henne i tidningen förresten? :)

Morgondagen kommer bestå av plugga, plocka undan och slappa.. Skall nog även försöka beställa en tid till en synundersökning, jag behöver ha nya glasögon känner jag!

Den 6 april åker jag till Ullared!! Gud vad kul det skall bli! Det blir en bussresa på Tanya(nära vän sedan 15 år tillbaka) och hennes mamma Elisabeth. Det var egentligen från början tänkt att jag och Tomas skulle åka, men han är nog bara glad över att slippa! Jag skall sätta mig ner någon dag och skriva ner vad vi behöver köpa! Jag åker ner framförallt för att handla kläder till Freja, regnställ, pjyamasar och massa massa fina kläder :)





Grattis på din födelsedag, mamma och pappas hjärta!






Nu blir det sängen, jag är verkligen jättetrött!
Lot's of love!
Postat av: V I C K Y

va söt :)

2009-03-18 - 13:15:54
URL: http://vnyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0