YES!

2009-06-12 - 00:38:23
Ikea, here we come! :)

Skall köpa två sängbord till vår sängram och kika lite på förvaring till alla mina scrapbook saker, det blir en hel del pyssel som ligger lite här och var :)

Men innan vi åker, skall jag och Tomas ha varsin väl behövlig sovmorgon!

På lördag skall jag bjuda ut Tomas på middag!  Jag skall boka en tvårätters middag på Villa Herne, världens underbaraste ställe. Innan maten skall jag boka deras SPA-bad. En gigantisk bubbelpool med inbyggd ljusanläggning som ligger utomhus, med utsikt över vattnet. Det är helt underbart! Rekomenderas till alla er trötta småbarnsföräldrar som vill komma iväg och relaxa lite!

SPA & Relax

SPABADET
Testa vårt nya spabad med 7 sittplatser, och 7 olika massagezoner, står alltid redo för dig att hoppa i ensam eller i grupp.
Komplettera gärna med vår vedeldade badtunna i vår unika badanläggning med utsikt över Göta älv och Halleberg.

Badtunna
Boka vår Badtunna året runt, njut av ett härligt varmt bad i en naturskön miljö med utsikt ut över Göta älv. Den rymmer 10 - 12 personer.


Nu skall jag sova!
Postat av: Linda S.

Men du va lyxigt ni haft det ;) Vad gick det på att bada och äta för er? Blev väldigt sugen nu när jag läste må jag säga

2009-06-16 - 23:55:46
URL: http://lindasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0