Hej

2009-06-14 - 09:38:12
Hihi, klockan tio skall jag vara på en arbetsintervju! Gud, jag är så himla nervös! Men det kommer nog gå fint! Jag berättar mer när jag har kommit hem!

Igår var det underbart! Tomas och jag satt och bubbla i en timme. Tomas drack en kall öl och jag smuttade på en apelsinjuice. Så mysigt! Efter vi gått upp och gjort oss i ordning för middag fick vi en härlig trerätters. Sen åkte vi till Torpa hallen, köpte lite godis och chips, hyrde en film och åkte hem och gled i mysbyxorna! Men hur mysigt det än har varit, så saknar man sin älskade lilla skrutta så mycket så man får ont i magen! Så efter jag varit på intervju åker jag och hämtar henne hos mina föräldrar!
Postat av: Marie

Åh tack så mkt =)

Va är det för jobb du har blivit erbjuden? :)

Kram

2009-06-14 - 23:27:30
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh! Lycka till , hoppas det går bra med intervjun! Jag håller tummarna!

2009-06-15 - 11:36:52
URL: http://filurar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0