Tandvärk

2009-06-03 - 20:15:11
Hej!



Idag har det varit en tråkig dag, jag har haft så rövarsle ont i mina visdomständer. Jag har grejat på vår baksida, skurat plattorna, tvättat utemöblerna och rensat ogräs. Så nu är det så fint så! Det är inte så roligt under tiden man gör det, men slutresultatet blir kanon!

Annars har det inte hänt sådär överdrivet mycket intressant här hemma. Städat och plockat lite som vanligt. Pappa kom förbi en sväng och busade med Freja. Jag och Benita åkte till Blomsterhallen och köpte en blomma till en av Freja och Wiggos dagis fröknar som går i pension. Och så har jag jävligt ont i de förbannade visdomständerna! Morr

Jag tänkte faktiskt be min underbare man att cykla till Torpa Hallen och köpa lite godis till sin armt älskade fru, jag tycker att jag förtjänar det. Men Tomas lär inte vara lika sugen på det, hehe. Men det skiter jag i, - min önskan är lag. Punkt slut.

Igår fick jag ett meddelande från styrelsen här i området, de anordnar knytkalas på Midsommar! Det skall bli så himla mysigt faktiskt, för jag känner verkligen inte för att åka runt ( först till Tomas mamma sen till mina föräldrar) utan vill folk träffas, ja då får dem faktiskt pallra sig hit. :)

Det blev så att jag fick åka till Torpa. Mmm, goodis...

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0