Ny vecka

2009-06-08 - 23:14:38
Ja, idag är det måndag igen. Vad händer denna vecka för er då? Min vecka ser ganska lugn ut, vad jag vet har jag inget alls inplanerat. Jag måste säga: GUUUUUUUUUUUD vad skönt! Och vet ni? Vår helg är helt utan planer också! Fattar ni? Vi har inte haft en lugn helg sedan förra sommaren ungefär. Så nu lär jag väl bli förslappad antar jag? Hihi

Idag har jag varit och veckohandlat. Första gången någonsin det gick på under 600, yay! Jag har också köpt en ryggsäck till Freja. Det är så bra att ha med till dagis eller om man skall iväg en sväng någonstans! Det blev en Fjällräven, Kånken Mini, rosa såklart! Freja älskar den, hon vill ha den på sig hela tiden! Imorgon blir premiärturen till dagis, hihi och den har ett sittunderlägg i sig också, smart va?

 Visst är den underbar? :)

Jag var även inne på apoteket och handlade lite bra och ha saker till Freja, lite krämer och sånt, sedan köpte vi en rosa plastlåda som hon har i ett eget fack i badrumskåpet :) Imorgon skall jag kika efter en egen hårborste till henne tänkte jag! :) Min fina tjej, som jag målade tånaglarna på häromdagen, innan vi åkte på kalas i Herrljunga för kusin Emma! Hon blev så söt i sina rosa naglar, gullunge!!

Nu skall jag vattna lite blommor här hemma!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0