Glad midsommar!

2009-06-19 - 23:01:59
Glad midsommar alla!

Vi har varit hos mina föräldrar i Frändefors. Vi åt lite midsommar lunch och sedan var det jordgubbar efteråt! Gott!
Freja stannar kvar i Frändefors över natten, så jag och Tomas tar det bara härligt lugnt här hemma nu. Det är nämligen så att vår dotter har kommit in i sin trotsålder. Oj herregud säger jag, vår lilla tös har en vilja av stål och ett humör som är till duga. Så jag och Tomas kände att vi behöver lite vila. Med andra ord, imorgon blir det sovmorgon för oss båda.

Gud, jag behöver verkligen sova, jag är så trött. Jämt. Stenslockna uppe hos morsan förut, i två timmar och då hade jag varit vaken i högst 5 timmar innan. Nu sitter jag och halvsover typ, jag började med detta inlägg för säkert 1 timme sedan. Så det kan vara, håhå jaja.

Kan ju också meddela att alla mina drömmar om Freja i en vacker midsommar klänning gick i kras, när jag insåg att det var lika bra att ta på henne sin kill-kusin Sebbes urväxta tröja och byxa, men min skrutta var lika fin för de :)

Såhär såg freja ut i sin krans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0