en lång dag!

2009-06-29 - 22:33:33
Idag har jag jobbat och efter det haft planerings möte. Kom hem vid 8-tiden ungefär. Lagom dag? Haha. Men å andra sidan åkte jag inte förren 12 tiden till jobbet idag. Det är väldigt härligt att ha möjlighet att få planera sina arbetsdagar själv. Speciellt nu på sommaren!

Freja har varit hos mormor idag. Meningen var att denna vecka var sista veckan innan sommarlov för henne på dagis. Men inatt så hostade hon något fruktansvärt. Hon la sig inne hos oss och fick lite hostmedicin. Men jag kände att det är bättre att hon är hemma från dagis och tar igen sig. Det vill gärna sätta sig i bronkerna på henne, jobbigt!
Men hon har haft det bra i Frändefors, badat och plockat jordgubbar :)

Imorgon skall jag ut och åka inom jobbet. Skall göra lite inköp m.m och sedan skall jag göra i ordning en altan.
Om arbetsdagen inte blir allt för lång hade jag tänkt sticka iväg en snabbis till överby. Måste verkligen köpa mig lite sommarkläder, jag har gått upp endel i vikt har jag märkt, haha.

Ja, nu skall jag ta en kall dusch och sedan blir det sängen för min del!
Postat av: Sarah

Du verkar ha det perfekta jobbet för dig =) Verkar hur kul som helst!

2009-06-30 - 09:56:31
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0