"dududidudu dududidu du, dududdudu"

2009-06-18 - 20:47:19

Hihi, idag blev det premiär för Freja! Vi introducerade henne för.. tadaa GLASSBILEN! Ja, jag vet att ni tänker "hur dumma får man vara egentligen?" Men det var SÅ roligt! Freja älskar glass. Grejen är att hon har hört den flera gånger innan och frågat "vad ä de?" och jag har svarat att jaa, det är en biil, en speciell bil! Men så kände jag idag när hon hörde melodin att, what the hell, det är sommar! Så jag förklarade för Freja att det är en speciell bil som åker runt med glass, som man får köpa och hon blev eld och lågor! Så nu vid halv 8 kom den och Freja sprang bort till parkeringen! Ja och sen köpte vi glass för 300 spänn, men det är en annan historia de.

Annars har den här veckan bestått av röjning. Jag har som sagt fått jobb. Jag skall inreda ett 200 kvm stort hus åt en affärsman. Det skall bli så roligt, och jag har fått MASSOR av idéer, huset har verkligen charm!
Tog även svängen förbi Willys på hemvägen, handlade lite mat inför imorgon, Midsommar. Sen åkte jag och köpte 2 liter svenska jordgubbar, 180 spänn, yay!

Nu skall jag bara ta det lugnt och njuta av ledighet.


P.

Postat av: Linda S.

Va skoj att få inreda :)

2009-06-18 - 21:31:33
URL: http://lindasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0