Ciao bella!

2009-02-17 - 23:00:18
Vilken myseftermiddag vi har haft idag! Hämtade Freja vid fyra på dagis, vi åkte hem och lagade middag, spagetti och köttfärssås. Efter det så poppade vi popcorn i  kastrull, det var inte igår man gjorde det! Sen så åt vi lite popcorn och ostbågar och drack jordgubb -och rabarbersaft! Jag grejade lite här hemma och Frejisen kikade på Little Einsteins.

Nu sitter jag här och gör absolut ingenting, äter lite äckligt godis, fyfan vad trött jag är på't. Blä!

Nu skall jag fortsätta fila lite på mitt cv

P u s s
Postat av: Sarah

Har du kollat lite på det där med hudvårdsklass än? Hade vart jättekul om det blev av för jag måste verkligen träna lite =)

2009-02-19 - 15:49:32
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0