My favourites..

2009-02-03 - 14:36:28
Bästa mascaran? Jag brukar använda mig av Make Up Stores - Drama Mascara, black, men just nu använder jag Loreals Volume Collagen, den är verkligen KANON! Man får långa fylliga fransar

Med eller utan puder? Hurvida jag använder compact puder eller inte beror på, skall jag gå ut på krogen eller liknande (ja, vilket som nästan aldrig sker)  brukar jag använda mig av Make Up Stores compact powder för att dämpa skinande partier och för att ge foundationen bättre hållbarhet. Men till vardags använder jag mig bara av Make Up Stores bronzing powder i färgen Sun Touched.

Snyggaste färgen på läpparna? Det kan verkligen vara snyggt med ett gloss eller läppstift med någon härlig stark färg, på rätt person. På mig personligen passar det bättre med mer softa och naturliga färger som denna:
Make Up Stores Sun Glow.

Bästa rengöring för ansikte? Jag måste verkligen rekomendera DS Laboratories Hydroviton CR. Den neutraliserar rodnader och annat i ansiktet.

Ögonskugga? Finns det något snyggare en ett par sexigt sotade ögon till fest? Men till vardags använder jag mig av Smash Box, On Stage, tre väldigt jordnära färger.

Favoritmärke?  Friis & Co gör super snygga väskor och plånböcker, men även mycket fina smycken. Kläder köper jag oftast ifrån Gina Tricot, tycker dem har ett super bra utbud med mycket snyggt med bra kvalité till ett bra pris. Jag shoppar även mycket från Vero Moda, men kan ibland störa mig på att deras storlekar skiftar så mycket. Jag rekomenderar även ELLOS.se, där finns det massor av snygga kläder till bra pris. ASOS.com är en helt underbar sida, men otroligt snygga kläder, speciellt deras klänningar, mumma, ögongodis!

Skor? Jag sliter just nu ut mina Uggs kopior från Ellos.se för 249:-, jäkligt bekväma och varma. Jag brukar annars använda höga stövlar med taxklack ( jag blir så helvetes jäkla lång med vanlig klack ) Jag är verkligen en skofantast.

Min absoluta favorit outfit är? Mina svarta harembyxor, stor t-shirt och uggs, haha, nej skämtåsido. Jag gillar  verkligen leggings, i alla möjliga former, har 100 olika par här hemma. Jag klär mig alltså gärna i leggnings, och någon tajtare längre topp och gärna väst till det, jag ÄLSKAR västar. Sedan gillar jag att skrutta runt i mjukisbyxor, en topp och någon stickad kofta, ja, detta är väl min vanliga outfit när jag går här hemma iallafall. Gärna osminkad och överful, men gud skapade mig på detta viset, det är bara att acceptera!

Favorit smycken? Jag har alltid på mig ringar, visserligen är två av dem förlovning och vigsel ring, men jag har även en enkel guldring på höger ringfinger, känner mig naken utan. Jag tycker att uttrycket "less is more" verkligen stämmer in på min syn på smycken, stilrena, enkla smycken, men gärna i guld och med någon diamant i.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0