Torsdag

2009-02-12 - 09:27:05
Nu sitter jag här och väntar på att tiden skall gå så att jag kan bege mig iväg till skolan. Har psykologi 10.10, det är verkligen jätte intressant!

Jag och Freja har haft en riktig mysmorgon, vi gjorde oss iordning tillsammans. Hon är så rolig för hon vill så gärna vara med när jag fixar mig på morgonen, hon klättrar upp på toaletten och står bredvid mig när jag sminkar mig och lånar mina grejer och låtsas sminkar sig själv! Haha, och i morse hade hon fönspolar i håret! Min lilla docka!

Jag var med Sandra och Kenny igår, vi spelade Nintendo Wii. Det är så förbannat roligt!! Måste verkligen köpa ett!!

 Kenny är inne i spelet..
 hans lillasyster likaså.
 även jag fastnade på bild, dessvärre.
 Kenny spexar till det, vad tookig du är!
 Mamman, sötast i stan. Cool katt med en extra klo på varje tass!
 Såhär snygg är jag. haha

Nej, nu får jag ta och bege mig snart! Kan faktiskt slänga in en bild på dagens outfit, sånt är alltid kul att kika på tycker jag, om inte så får ni la blunda eller nått!

  jag får ursäkta för den smutsiga spegeln och den obäddade sängen, den är faktiskt bäddad nu :)

Jeans leggings, Gina Tricot
Svart Linne, Gina Tricot
T-Shirt, Vero Moda
Svart väst, H&M

Puss och kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0