Friday, at least!

2009-02-27 - 21:41:23

Nu är jag allt bra trött vill jag lova. Har varit i skolan och sedan åkte jag och Freja ut till Överby en sväng där vi mötte upp Sandra, som skulle kika på en födelsedags present till Jonny. Jag köpte en ny vårjacka till Freja, jättefin! Sedan åkte vi och åt på Mc-Donalds. Freja var dock mer intresserade av att leka i kuddrummet.

Igår hade vi Wii-kväll hos Kenny. Amelie och Sandra var också där, vi satt och tjöta, käka godis och var allmänt flötiga. Men kul vare, kom hem vid 02 inatt.

Tomas är ute på afterwork, så jag sitter här hemma alldeles själv, haha. Funderar på om jag skall gå ut imorgon, på tatueringsmässan i Trollhättan, men jag vet inte..

Slänger upp lite bilder..

 mmm, mumma, efter två avfärgningar blev resultatet såhär, la dock i en brun nyans efteråt.
 Torsdagens outfit : Jeans och T-shirt, Gina Tricot, Skinnjacka och sjal, Vero Moda. Väska Friis&Co
 Och sedan på kvällen blev det en avslappnad tunika från Gina Tricot och leggings från Lindex.
 Sandra i en vettig diskussion med Amelie...
...som inte var allt för intresserad.
 Kenny "Poser" Starfighter!
 Detta var dagen outfit: T-shirt och stentvättade jeansleggings, Gina Tricot, Grå Väst i herrmodell, Laredoute.

Postat av: Sandra

Ja, det är verkligen hur bra som helst för dom :)

2009-02-28 - 11:02:44
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0